Premijere u Zagrebu

  • Vjetar među tulipanima

    Zagrebačko kazalište mladih: Antun Šoljan, Rene Medvešek, Čovjek koji je spasio Europu, red. Rene Medvešek

    Piše: Matko Botić
    Žar kreacije i nesputane glumačke igre uvijek je zasljepljivao publiku u Medvešekovim najboljim predstavama, ali ga u ovoj ima u tragovima. Čovjek koji je spasio Europu zanimljivo je mišljen, ali je tek suha i površna skica sadašnjeg trenutka koja aludira na mnoštvo stvari, no ne znači puno. Bez pravog angažmana, bez glumačke vatre, s ironičnom figom u džepu ...pročitajte cijeli tekst...
  • Repertoarni uljez nejasnih namjera

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Margaret Edson, Duh, red. Samo M. Strelec

    Piše: Matko Botić
    Potresno, životno i u potpunosti od patetike cijepljeno svjedočanstvo o borbi protiv zloćudne bolesti iz ženske perspektive može se naći na drugim mjestima, na primjer na odličnom domaćem blogu Humor, a ne tumor. Duh u Gavelli je, u takvoj usporedbi, tek umorno, malo, građansko kazalište
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dostojno obilježavanje jubileja

    Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Fadil Hadžić, Prevaranti, red. Georgij Paro

    Piše: Tomislav Kurelec
    Posebna vrijednost i teksta i režije i glume jest da unatoč tome što Prevaranti prokazuju deformaciju društvenog sustava predstava dojmljivo pokazuje ljubav prema svojim likovima – ljudima koji su posrnuli, pa čak i njihovim ljudskim slabostima. Na taj način još više prelazi lampu suočavajući nasmijanog gledatelja s problemima s kojima se bavi
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Efektno miješanje stilova

    Teatar Exit, Zagreb: David Grieg i Gordon McIntyre, Preko Trnja do Zvijezde, red. Tomislav Pavković

    Piše: Tomislav Kurelec
    Songovi koje protagonisti vrlo dojmljivo glumački interpretiraju ne komentiraju zbivanja i ne daju kritičku sliku suvremenog društva nego prvenstveno ilustriraju psihička i emotivna stanja protagonista. To je pružilo mogućnost interpretima da pokažu veliki raspon svog glumačkog umijeća kroz nijansirano kontrastiranje različitih razina
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Igre mačke i miša

    Kazališna družina Histrion, Zagreb: Amir Bukvić, Tko je srušio Berlinski zid, red. Zoran Mužić

    Piše: Gordana Ostović
    Redatelj Zoran Mužić predstavu ritmički drži na okupu paralelizmom događanja, kratkim i brzo izmjenjivim scenama, nastojeći naglasiti najbitnije, najduhovitije ili najemotivnije trenutke, pa ako i nismo dobili uvid u neke dublje slojeve psihologije likova i vremena, dobili smo zgodan ironični kroki na istu temu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Poetični dijalog (sa) stihovima

    Kazalište Merlin, Zagreb: Za hljebom, za oblacima (prema stihovima hrvatskih pjesnika), red. Ana Merlin

    Piše: Igor Tretinjak
    Ključan za uspjeh predstave bio je odličan nastup Ivana Horvata koji je nevjerojatnom lakoćom oživio stihove na sceni. Niti u jednom trenutku nije dozvolio da ga zavede i povede melodioznosti stihova te se poigravao ritmom, emocijom i glumačkim izrazom. I sve to činio je s neopisivom lakoćom, glumačkom samouvjerenošću i sigurnošću ...pročitajte cijeli tekst...
  • Sjaj samosvojnog kazališta

    Teatar Exit, Zagreb: Patrick Süskind, Kontrabas, red. Rene Medvešek

    Piše: Tomislav Kurelec
    Protagonist kojemu odumiru ljudske vrijednosti iako nije u naročito katastrofičnoj situaciji i koji se muči blizak je suvremenom gledatelju, ali da bi se publika s njime u potpunosti saživjela nisu bile dovoljne samo prepoznatljivosti nego i dojmljivost Medvešekovog glumačkog i redateljskog umijeća koja su i bila hipnotička i očaravajuća na najvišoj razini ...pročitajte cijeli tekst...
  • Glumačka veselica

    Satiričko kazalište Kerempuh / Akademija dramske umjetnosti, Zagreb: Alan Ayckbourn, Kako druga polovica voli, red. Damir Munitić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Mladi glumci su uspješno kreirali šest karakterno drugačijih protagonista, a najdojmljivija je bila Tara Rosandić koja je snažnom scenskom osobnošću ostvarila životno vrlo uvjerljivu Terezu Šubić, a na naglašenoj vlastitoj osobnosti i Slaven Španović gradi njenog muža kao samodopadnog i nasilnog muškarčinu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Sjaj Feydeauova naslijeđa

    Teatar Gavran, Zagreb: Miro Gavran Pandorina kutijica, red. Robert Raponja

    Piše: Tomislav Kurelec
    Za razliku od nekih drugih kompleksnijih komada u kojima izvanredno umijeće vodviljske strukture značenjski obogaćuje Miro Gavran u Pandorinoj kutijici pokazuje virtuoznost u čistom vodvilju koji zabavlja obratima i duhovitostima (bez ulaženja u dublju razradu muško-ženskih odnosa) ujedno pružajući i prigodu za glumačke parade ...pročitajte cijeli tekst...
  • Neophodan šok satire

    Noćna scena Satiričkog kazališta Kerempuh, Zagreb: Boris Dežulović i Predrag Lucić, Melodije borbe i pretvorbe, red. Svjetski centri moći

    Piše: Tomislav Kurelec
    Dežulović i Lucić uspijevaju ostvariti atraktivnu izvedbu, povezujući svoje satirične pjesme i njihovu grotesknost i karikaturalnost s persiflažom najraznovrsnijih glazbenih predložaka pri čemu autorima / izvođačima nije bitna ljepota pjevanja nego samo prepoznavanje glazbenih motiva koji u srazu s tekstom stvaraju kompleksnija značenja
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kako sam se nadala...

    Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu: Ivor Martinić, Drama o Mirjani i ovima oko nje, red. Anja Maksić Japundžić

    Piše: Matko Botić
    Martinićevi ofucani luzeri zarobljeni su u prostoru bazena, sa odskočnom daskom kao zadnjom preprekom prije prepuštanja u ništavilo. I sve to skupa funkcionira vrlo dobro u početku, da bi s vremenom sve češći i bez vidljive strukture nabacani songovi narušavali tkivo drame, ustupajući mjesto raspjevanoj formi i potirući fragilni sadržaj
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Šarm teatra u teatru

    Teatar Rugantino, Zagreb: Lutz Hübner / Zijah Sokolović, Nitko, nitko, nikada nije tako igrao Fausta, red. Zijah Sokolović

    Piše: Tomislav Kurelec
    Uživanje u rušenju iluzija o izuzetnoj mudrosti potrebnoj za stvaranje predstava odvija se u desetak prizora koji polaze od interpretacije iste situacije zapisane na 89. stranici. U njima će Linda Begonja briljirati u interpretacijama raznih tipova glumica, a Draško Zidar će svoje veliko interpretatorsko umijeće pokazati karikiranjem raznih redatelja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zaslužene ovacije

    Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Ante Tomić, Čudo u Poskokovoj Dragi, red. Krešimir Dolenčić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Krešimir Dolenčić je raznovrsne i nerijetko međusobno suprotne elemente vrtoglavim ritmom izvanredno komičnih scena uspio povezati u čvrstu i iznimno atraktivnu  cjelinu predstave koja je zabavnošću (ali bez zanemarivanja kritičkih oštrica i ozbiljnijih značenja) oduševila gledatelje i na kraju izazvala burno odobravanje
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dobro skrojena predstava

    Zagrebačko gradsko kazalište Komedija: Ken Ludwig, Posudi mi tenor, red. Marko Juraga

    Piše: Tomislav Kurelec
    Američki kulturni provincijalizam od prije osam desetljeća djeluje poput zrcalne slike duhovne klime naše današnjice, a da bi se to to prepoznalo nisu potrebne scenske aktualizacije. Juraga nigdje ne koristi redateljske egzibicije, te u prvi plan stavlja glumački ansambl, ali bolji znalci vodvilja znaju koliko je za taj žanr bitan precizno odmjeren i brz ritam ...pročitajte cijeli tekst...
  • Nekorektna korektnost

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Jean-Baptiste Poquelin Molière, Tartuffe, redatelj: Marco Sciaccaluga

    Piše: Matko Botić
    Prva jesenska premijera u Gavelli čista je i pomalo blazirana reinterpretacija klasičnog predloška, koja će bez sumnje mnogom školarcu pružiti živu ilustraciju papirnatih lektirnih likova. Ako bi se dojam o Gavellinom Tartuffeu morao sažeti u jednu riječ, bila bi to vjerojatno – korektno. Ima li užasnijeg epiteta u opisivanju nekog teatarskog čina?
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Politički teatar ili pamflet?

    Zagrebačko kazalište mladih: Buđenje proljeća (po motivima drame Franka Wedekinda), red. Oliver Frljić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Frljić bi nakon ovog Buđenja proljeća u kojem ima i scenski efektnih prizora koji potvrđuju nadarenost redatelja, ali i predstave koja je u službi ideja koje svojom pojednostavljenošću ne nadilaze okvir kratke novinske polemike, mogao razmisliti da svoje umijeće usmjeri prema onome što mu bolje ide – stvaranju kazališta, a ne političkih pamfleta
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zabavno glumačko nadigravanje

    Teatar &TD, Zagreb: Bojan Mucko (dramaturg-antropolog), In Camera, red. Dario Harjaček

    Piše: Tomislav Kurelec
    Glumački kvartet Ana Karić, Darko Japelj, Dean Krivačić i Maja Katić ostvaruje fascinantne gradacije, od suspregnutog realističkog oblikovanja likova i njihovih reakcija do prenaglašenih ali ipak uvjerljivih i vrlo dojmljivih interpretacija Iako neke domete treba cijeniti, In camera ipak ne uspijeva oblikovati neke teme koje ostaju tek kao naznake ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kruna glumačke karijere

    Stalna kazališna družina Dijalog, Zagreb: Miljenko Smoje, Vlasta Knezović, Cicibela, red. Vlasta Knezović

    Piše: Tomislav Kurelec
    Vlasta Knezović pokazuje glumačko umijeće koje nije posredovano velikim gestama nego uranjanjem u vlastitu unutrašnjost koja dojmljivo iskazuje iskrene emocije i Cicibele i Vlaste Knežević, velike glumice koja i danas suvereno doseže razinu iz vremena kada je osvajala najznačajnije glumačke nagrade i jednako oduševljava publiku
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zavodljivi svijet strahota

    Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Saša Anočić, O medvjedima i ljudima, red. Saša Anočić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Uspješno spajanje različitih elemenata raznorodnih žanrovskih provenijencija u konačnici je rezultiralo čvrstom cjelinom predstave i svijeta kojeg ona uobličuje. A posebna je vrijednost predstave što taj svijet i pored svih karikaturalnosti i pretjeranosti pojedinih detalja nije postmodernističko poigravanje nego kao uvjerljiva slika života jedne sredine ...pročitajte cijeli tekst...
  • Slojevita rasutost pažnje

    Teatar &TD, Zagreb: Irena Čurik, Disleksija, red. Irena Čurik

    Piše: Igor Tretinjak
    Dramaturškim lomovima, skokovima, spajanjima i razdvajanjima epizoda, iznenadnim prekidima izvedbenog tijeka, redateljica je na sceni iznijela četiri životne priče i četiri različita kuta naslovnog poremećaja. Glumačke izvedbe Tvrtka Jurića i Lane Barić najbolji su dio predstave koja se velikim dijelom i temelji na glumačkoj improvizaciji i vještini ...pročitajte cijeli tekst...
  • Blještavi privid velike drame

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Ivan Vidić, Dolina ruža, red. Krešimir Dolenčić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Za trajanja dramskih sukoba vješto pisani dijalozi, gluma i režija mogu odličnim rješenjima zaokupiti pozornost gledatelja tako da pomisli kako gleda veliku dramsku predstavu. Ako pak promisli o viđenom doći će do zaključka kako mu svijet predstave ne nudi mnogo više značenja od svakodnevnih medijskih izvješća o gospodarskom kriminalu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Uvjerljiv i efektan dijalog

    Glumačka družina Histrion, Zagreb: Dubravka Ugrešić, Štefica Cvek u raljama života, red. Nina Kleflin

    Piše: Tomislav Kurelec
    Dora Polić Vitez obogaćuje Šteficu Cvek ljudskom toplinom vlastite glumačke osobnosti i tako stvara kompleksni lik koje će snažno komunicirati s publikom i osvojiti njihove simpatije. Bez obzira na druge uspješne elemente neujednačene predstave upravo će zbog interpretacije Dore Polić Vitez gledatelji biti zadovoljni predstavom
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Bez prave energije

    Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu: Ivan Kušan, Čaruga, red. Joško Juvančić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Prostor scene bio je prevelik, pa su za vodvilj karakteristični brzi ulasci i izlasci likova trajali više no što je potrebno te su se i izmjene duhovitih replika zbivale sporije, a time je i predstava povremeno zadobivala nepotrebnu ozbiljnost. Nedosljednost u osnovnom tonu i usmjerenju predstave dovela i do različitih puteva u glumačkim interpretacijama ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kad je ja ispred svega

    Zagrebačko kazalište mladih: Ivana Sajko, Rose is a rose is a rose is a rose, red. Ivana Sajko (u koprodukciji s Istarskim narodnim kazalištem – Gradskim kazalištem Pula)

    Piše: Igor Tretinjak
    Glazba je sastavni dio performansa te uspostavlja dijalog s tekstom i ritmički oblikuje scensku igru. Autoreferencijalno čitanje drame Rose is a rose is a rose is a rose zanimljiv je i slojevit performans zvučne i sadržajne raskoši i s odličnim glazbenicima-performerima. Konačni dojam ipak kvari prenaglašena samodopadnost autorice i izvođačice ...pročitajte cijeli tekst...
  • Tajanstveni bijeli negativac

    Umjetnička organizacija Aplauz Teatar, Zagreb: Yasmina Reza, Art, red. Marko Juraga

    Piše: Igor Tretinjak
    Redatelj Marko Juraga odlično je ritmički oblikovao predstavu, s osjećajem izmjenjujući visok ritam s usporenjima, dok je dinamiku i dramatičnost postizao smjenjivanjem naleta dijaloga s tišinom, puštajući riječima da traju u vremenu. Predstava nije uspjela pokriti sve nelogičnosti komada, ali nudi zanimljivo viđenje sukoba u i oko umjetnosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Glumačkom znoju unatoč

    Teatar Exit, Zagreb: Carole Fréchette, Ona, on i vi, red. Zijah A. Sokolović (u koprodukciji Gradskog kazališta Sisak / Atelja 212, Beograd / Kamernog teatra 55, Sarajevo / Centra za kulturu Bar / Kastavskog kulturnog ljeta)

    Piše: Matko Botić
    Dramski predložak nije ponudio uzbudljive proplamsaje neobičnosti, niti je pronađen režijski ključ kojim bi se opravdao komorni princip u kojem publika dijeli pozornicu s glumcima. Problematičan izbor teksta i još problematičnija scenska provedba pustila je na brisanom prostoru dvoje vrsnih glumaca koji su se u nezavidnoj situaciji snalazili kako su znali i umjeli ...pročitajte cijeli tekst...
  • Neiscrpna mašta kao dramaturški okidač

    Teatar &TD, Zagreb: Heiner Müller, Zadatak, red. Miran Kurspahić (u suradnji s Kuferoim, Zagreb)

    Piše: Igor Tretinjak
    Miran Kurspahić i ovom je predstavom pokazao neiscrpnost mašte i neočekivanost rješenja kojima je stvarao dramsku napetost i održavao visok ritam, ali i utišao ozbiljan sloj Müllerovog komada. Glumice su bile odlične motivatorice i moderatorice predstave te je zahvaljujući njima publika svoju izvođačku ulogu odigrala odlično pritom se još bolje zabavivši ...pročitajte cijeli tekst...
  • Eden i sadašnjost

    Teatrin Grdelin, Zagreb: Ivica Mijačika, Bog, žurim, nazovi ili Replika stoljeću, red. Zoran Mužić

    Piše: Olga Vujović
    Helena Minić bila je sve što treba i kako treba – histerična poslovna žena, šašava partijanerica, frustrirana glumica, izbezumljena televizijska konzumentica… Mimikom, govorom tijela, preciznim replikama dala je besprijekornu igru zbog koje ću nestrpljivo čekati njezina buduća ostvarenja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Zastrašujuća mračna strana

    Kazalište slijepih i slabovidnih Novi život, Zagreb: Bijelo, bijelo, bijelo (prema romanu Ogled o sljepoći Joséa Saramaga), red. Mario Kovač

    Piše: Tomislav Kurelec
    Za uspjeh složene fabule na kazališnim daskama velike zasluge ima i dramatizacija Ane Prolić Kragić koja je iz romana vrlo uspješno izdvojila najdramatičnije scene i uobličila ih na način koji pruža mogućnost glumcima za vrlo uvjerljivo i nijansirano kreiranje kompleksnih i međusobno vrlo različitih likova ...pročitajte cijeli tekst...
  • Pojednostavljeni Bergman

    Glumačka družina Histrion, Zagreb: Ingmar Bergman, Nakon probe, red. Aida Bukvić

    Piše: Tomislav Kurelec
    Čini mi se da Bergman nikada ne zauzima jednoznačan stav prema odnosu života i smrti, stvarnosti i umjetnosti, te da je redateljica ponešto osiromašila kompleksnost Bergmanovog teksta, odgovarajući svojom interpretacijom i na ona pitanja koja je autor gotovo uvijek ostavljao otvorenima ...pročitajte cijeli tekst...
  • Maštom protiv svakodnevice

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb, Henrik Ibsen, Peer Gynt, red. Aleksandar Popovski

    Piše: Matko Botić
    U cizeliranom tetaru Popovskog nema velikih iznenađenja, on ne ruši granice i uglavnom igra na sigurno, ali je krajnji rezultat gotovo uvijek kvalitetni mainstream. Gavellin Peer Gynt još je jedna takva, poštena i duhovita predstava koja letvicu kvalitetne srednje struje hrvatskog teatra diže visoko, tamo gdje bi joj, u idealnim uvjetima, i trebalo biti mjesto ...pročitajte cijeli tekst...
  • Volite se ljudožderi!

    Teatar Exit, Zagreb: Olja Lozica, Reces i ja, red. Olja Lozica (u koprodukciji s Kazališnom družinom Kufer)

    Piše: Matko Botić
    Reces i ja je nastala zajedničkim trudom vrlo mladih umjetnika, čiji mladenački zanos neutralizira većinu slabosti. Olja Lozica ovim se projektom osim kao darovita spisateljica predstavila i kao spretna redateljica osmislivši toplu kazališnu priču o ljudima koji izjedaju sami sebe i svoje bližnje vlastitim nesrećama, manjim i podnošljivijim kad se s nekim podjele ...pročitajte cijeli tekst...
  • Šareni artikal, karton i plastika...

    Zagrebačko kazalište mladih: Zdenko Mesarić, Garaža, red. Ivica Buljan

    Piše: Matko Botić
    Garaže su česti simboli za rak rane hrvatskog društva, a Mesarićeva je zaslužila predstavu koja će neizdrživu tugu i bijes događaja koje opisuje uvjerljivo i srčano podijeliti s našom publikom, bez nepotrebnog cifranja i zamagljivanja smisla efektnim ali otuđenim glazbenim i koreografskim elementima
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Svečanost glume

    Kazalište Planet Art, Zagreb: Michael Cristofer, Prekidi, red. Marko Torjanac

    Piše: Tomislav Kurelec
    Nataša Janjić iznimno uvjerljivo i vrlo nijansirano predočuje različita psihička i emocionalna stanja Alice, snažnijeg i postojanijeg dijela para. Amar Bukvić precizno klizi rubom između snažne energije čovjeka koji se bori sa konvencijama o ljubavi i životu te paralizirajuće slabosti osobe koja ne vjeruje svojim osjećajima i prosudbama
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Prpošni eklekticzam

    Teatar &TD, Zagreb: Euripid i drugi, Elektra, red. Ivan Plazibat

    Piše: Gordana Ostović
    Bilo je dobrih i zanimljivo napravljenih prizora, na razini asocijacije sve je bilo jasno, ali u cjelini je više izgledalo kao studentska vježba nego li zaokružena predstava. No ipak, a to treba zahvaliti i energiji glumaca koji pokrivaju slabosti predstave, Plazibatova vježba nije predstava za odbaciti, a svojim prpošnim eklekticizmom mogla bi privući mlade gledatelje ...pročitajte cijeli tekst...
  • O socijalnoj neosjetljivosti

    Montažstroj, Zagreb: Borut Šeparović, Moje srce kuca za nju, red. Borut Šeparović

    Piše: Gordana Ostović
    Sve je prilično doslovno i jasno, a doslovnost u kazalištu koje sublimira stvarnost može i smetati no pogađa bit. Priznali mi to sebi ili ne, i Šeparovićev dokumentaristički postupak izaziva katarzu. To nije izmaštana kazališna priča u kojoj se trudimo prepoznati – to je društveni performans u kojem je stvarnost čak strašnija od fikcije i tako je treba shvatiti.
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Rijetki iskoraci iz rutine

    Zagrebačko gradsko kazalište Komedija: Peter Schaffer, Crna komedija, red. Nina Kleflin

    Piše: Tomislav Kurelec
    Unatoč nekim primjedbama Crna komedija nudi dovoljno zabavnih situacija da bi vjernu Komedijinu publiku zadovoljila, ali ne i oduševila, te je nakon nje teško reći ima li Shafferov komad dovoljno elemenata koji su se othrvali tijeku vremena i može li nam i danas biti jednako zanimljiv kao u vrijeme svog nastanka ...pročitajte cijeli tekst...
  • Vrhunska kazališna zabava

    Teatar Gavran, Zagreb: Miro Gavran, Najluđa predstava na svijetu, red. Mladena Gavran

    Piše: Tomislav Kurelec
    Iznimno vješto autorovo preplitanje visokog i niskog stila, fejdoovskog vodvilja i drame ljudi koji se u potpunosti predaju teatru, omogućilo je sjajnoj Mladeni Gavran da ostvari čak dvanaest potpuno različitih uloga koje je sama uspješno vodila i kao redateljica izrazito snažnim ritmom što zahtijeva interpretativo i tjelesno maksimalan glumački napor ...pročitajte cijeli tekst...
  • Polifonija i suvišci

    Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu: Fjodor Mihajlovič Dostojevski – Albert Camus, Bjesovi, red. Janusz Kica

    Piše: Gordana Ostović
    Za potrebe zagrebačkog HNK-a dramaturg Goran Ferčec koristio je dramatizacije Camusa i Wajde te napravio svojevrsnu kompilaciju koja ima svojih slabosti i vrlina. Jedna od presudnih slabost je što se nije zauzdala preopširna epska razvedenost i što se predstava opteretila suvišnim scenama koje nisu bitno pridonosile razumijevanju cjeline ...pročitajte cijeli tekst...
  • Tambura bruji kroz napuklo staklo

    Gradsko dramsko kazalište Gavella, Zagreb: Davor Špišić, Alabama, red. Dario Harjaček

    Piše: Matko Botić
    Marina Nemet kao majka Ruža napravila je pamtljivu ulogu, odolijevajući da se pregolema tuga tog lika ne unizi patetičnom maskom dežurne narikače. Majčinski pretjerano obožavanje sina, nemogućnost iskazivanja ljubavi prema preživjelom djetetu, topao i iskren odnos s mužem, sve to Marina Nemet igra podjednako uvjerljivo ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv

kritike i eseji